- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Regulamin sklepu Candle Academy
Regulamin sklepu Candle Academy
Regulamin sklepu internetowego CANDLEACADEMY.PL
określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
- 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy CANDLEACADEMY.PL prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://candleacademy.pl
Sprzedawca – Amaoska Group Sp. z.o.o., Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 00011244763 NIP 6372227097, REGON 529549179 pod adresem Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz
- 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz
- Adres e-mail: kontakt@candleacademy.pl
- Telefon: +48537119311
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz
- Adres do wysłania reklamowanego towaru: Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz
- 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
- 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny towarów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za towar.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za towar oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia towar należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera z dostępnych w Sklepie: sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Sprzedawca przekaże Kupującemu uprzywilejowanemu potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży na trwałym nośniku najpóźniej w momencie dostarczenia towaru.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
- 5 PŁATNOŚCI
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- PayU
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy, niezbędne dane do wykonania przelewu znajdują się na stronie internetowej sklepu w stopce, w zakładce „Płatności” ;
- za pośrednictwem platformy płatniczej:
- W przypadku wybrania przez Kupującego przelewu, za zamówienie należy zapłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia. W przypadku nieuregulowania takiej płatności, zamówienie zostaje anulowane.
- Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
- 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Produkty fizyczne- Produkty personalizowane, wykonywane na zlecenie kupującego z przekazaniem przez niego specyfikacji produktu wykonywane są w terminie do maksymalnie 7 dni roboczych od momentu zaakceptowania przez kupującego przesłanego projektu do wglądu.
- Produkty niepersonalizowane wysyłane są w terminie 24 godzin (w dni robocze) od momentu opłacenia zamówienia.
Produkty cyfrowe - Towar dostarczany wyłącznie jako treść cyfrowa pocztą elektroniczną na wskazany przez kupującego adres mailowy wysyłany jest automatycznie natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty.
Szkolenia online - Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia treści w określonym terminie szkolenia.
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił szkolenia o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla każdego szkolenia
- W przypadku niemożności zrealizowania szkolenia w określonym terminie z przyczyn losowych, termin szkolenia zostanie wyznaczony w możliwie jak najszybszym terminie. W tym wypadku nie obowiązuje zwrot kosztów. Kupujący bierze udział w szkoleniu wyznaczonym w innym terminie.
Usługi wykonania dokumentacji - W przypadku zamówień na usługę wykonania dokumentacji termin realizacji widoczny jest w karcie produktu i w zależności od rodzaju dokumentacji terminy realizacji wahają się od 3 do 10 dni roboczych.
- Wysyłka towarów fizycznych odbywa się za pośrednictwem usług kurierskich InPost oraz DPD.
- Treści cyfrowe oraz pliki wysyłane są automatycznie na wskazany w zamówieniu adres mailowy po zaksięgowaniu wpłaty.
- 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Szkolenia online nie kwalifikują się do zwrotu jako treści cyfrowe po terminie realizacji kursu, lub nie później niż 14 dni przed wyznaczonym terminem kursu.
- Produkty fizyczne personalizowane nie podlegają zwrotom (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) od momentu złożenia zamówienia.
- E-Booki nie kwalifikują się do zwrotu jako treści cyfrowe niezapisane na nośniku materialnym
- Produkty fizyczne niepersonalizowane, w regularnej sprzedaży podlegają zwrotom w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia przez kupującego. Nie mogą jednak nosić żadnych śladów użytkowania ani posiadać zerwanych plomb czy nakrętek.
- Zlecenie na wykonanie usługi dokumentacji tj. karta charakterystyki, raport klasyfikacji, dokument dla mieszaniny bezpiecznej nie podlega zwrotom. Istnieje możliwość wyłącznie wymiany na inną usługę.
- 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje
-
Podstawa prawna
a) Sprzedawca odpowiada za wady produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym.
b) Konsument ma prawo do reklamacji, jeśli zakupiony produkt jest niezgodny z umową. -
Zasady zgłaszania reklamacji
a) Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: kontakt@candleacademy.pl lub w formie pisemnej na adres: Amaoska Group Sp. z.o.o Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz
b) Reklamacja powinna zawierać:- imię i nazwisko Klienta,
- dane kontaktowe,
- numer zamówienia,
- opis niezgodności produktu z umową, zdjęcia, nagrania
- żądanie reklamacyjne (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy w przypadku istotnej wady).
-
Terminy rozpatrywania reklamacji
a) Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
b) Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
Termin zgłaszania reklamacji
a) Reklamację można złożyć w ciągu 2 lat od daty otrzymania produktu (dla produktów fizycznych).
b) W przypadku produktów cyfrowych, reklamacja może być zgłoszona w ciągu 2 lat od momentu dostarczenia treści cyfrowej.
c) Konsument powinien zgłosić reklamację niezwłocznie po wykryciu wady, jednak nie później niż w ciągu 12 miesięcy od jej wykrycia.
d) W przypadku produktów personalizowanych, reklamacje przyjmowane są wyłącznie w przypadku wad produktu lub jego niezgodności z umową. -
Produkty fizyczne niepersonalizowane
a) W przypadku uzasadnionej reklamacji Klient może żądać naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
b) Zwrot produktu następuje na koszt Sprzedawcy po wcześniejszym uzgodnieniu sposobu przesyłki. -
Produkty cyfrowe i szkolenia online
a) Reklamacja produktu cyfrowego (np. e-booki, pliki Canva) może zostać złożona, jeśli produkt jest wadliwy lub nie działa zgodnie z opisem.
b) Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeśli Klient rozpoczął korzystanie z treści cyfrowej, po uprzednim wyrażeniu na to zgody i akceptacji utraty prawa do odstąpienia. -
Produkty personalizowane
a) Ze względu na indywidualny charakter produktów personalizowanych nie podlegają one zwrotowi ani odstąpieniu od umowy, chyba że są wadliwe (posiadają widoczne uszkodzenia) lub niezgodne z zamówieniem. -
Kontakt w sprawie reklamacji
a) Wszelkie pytania dotyczące reklamacji można kierować na adres e-mail: kontakt@candleacademy.pl.
- 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony wizerunku i praw autorskich oraz danych osobowych zarówno uczestników, jak i instruktora szkoleniowego - utrwalanie wizerunku lub głosu danej osoby bez jej zgody stanowi czyn naruszający przepisy prawa. Nagrywanie lub utrwalanie przez uczestników szkolenia lub jego fragmentów, w postaci dowolnych plików wideo lub audio jest zabronione. Podstawa prawna art. 23 i 24 kodeksu cywilnego, art. 81 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, art 6 i 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016-679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Postanowienia końcowe
3. Przekazane uczestnikom materiały szkoleniowe stają się własnością uczestników, przy czym prawa autorskie oraz wszelkie inne prawa własności intelektualnej pozostają przy marce Candle Academy należącej do Klaudii Winiarek.
15. Uczestnik nie ma prawa do odpłatnego i bezpłatnego udostępniania i powielania materiałów szkoleniowych, e-booków, plików cyfrowych, a w szczególności do wykorzystania ich w celu prowadzenia szkoleń, warsztatów czy też innych wystąpień publicznych.
Obowiązek informacyjny
4. Dopełniając obowiązku informacyjnego zgodnie z Rozporządzeniem Europejskim w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Organizator informuje, że:
- tożsamość administratora: Administratorem, czyli podmiotem, który decyduje jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Amaoska Group Sp. z.o.o.
- dane kontaktowe Administratora: Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e-mail: amaoskagroup@gmail.com lub pisemnie na adres wskazany w punkcie wyżej
- cele przetwarzania i podstawa prawna: Dane osobowe przetwarzane są w związku z podjętą współpracą w zakresie świadczonym przez markę Candle Academy należącą do Klaudii Winiarek usług szkoleniowych, wykonania dokumentacji, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia 2016/679 tj. zgody wyrażonej w celu przesyłania FV na wskazany adres poczty elektronicznej
art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia 2016/679 tj. niezbędności przetwarzania danych do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy, art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia 2016/679 tj. niezbędności wypełnienia obowiązku prawnego, a w szczególności wystawiania i przechowywania dokumentów potwierdzających realizację przedmiotu umowy, faktur oraz dokumentów księgowych, udostępniania danych organom państwowych w granicach i na podstawie przepisów prawa np. dla celów podatkowych i rachunkowych, art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia 2016/679 tj. prawnie uzasadnionego interesu administratora:
- kontaktowanie się strony umowy w celu realizacji przedmiotu umowy
- marketing bezpośredni usług własnych, oferowania rozszerzenia współpracy o kolejne działania doradcze
- wykrywanie i przeciwdziałanie nadużyciom, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami, a także prowadzenie postępowań przed organami władzy publicznej lub sadami
- kontaktowania się z Państwem w celach rachunkowych
- przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych oraz zapewnienia rozliczalności
- w zakresie przetwarzania dla celów statystycznych i wewnętrznego raportowania
Okres przechowywania danych: Amaoska Group Sp. z.o.o. będzie przechowywała dane osobowe najkrócej, jak to jest możliwe.
- 12 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Amaoska Group Sp. z.o.o.
Stary Olkusz 5A
32-300 Olkusz
adres e-mail: kontakt@candleacademy.pl
Adres korespondencyjny:
Amaoska Group. Sp. z.o.o
Stary Olkusz 5A
32-300 Olkusz
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
__________________________________________________________
Formularz Reklamacyjny
Dane Klienta:
Imię i nazwisko: ....................................................
Adres e-mail: ....................................................
Numer telefonu: ....................................................
Adres korespondencyjny (jeśli dotyczy): ....................................................
Dane dotyczące zamówienia:
Numer zamówienia: ....................................................
Data zakupu: ....................................................
Nazwa i opis reklamowanego produktu: ....................................................
Rodzaj produktu (zaznacz odpowiednie):
☐ Produkt fizyczny
☐ Produkt cyfrowy
☐ Szkolenie online
☐ Produkt personalizowany
Opis problemu:
Opis niezgodności/wady produktu:
.......................................................................................
.......................................................................................
.......................................................................................
Kiedy zauważono problem? (data): ....................................................
Żądanie reklamacyjne (zaznacz jedno):
☐ Naprawa produktu
☐ Wymiana na nowy
☐ Obniżenie ceny
☐ Zwrot pieniędzy (w przypadku istotnej wady)
Dodatkowe informacje:
Czy produkt był używany zgodnie z instrukcją? ☐ Tak ☐ Nie
Załączniki (np. zdjęcia): ☐ Tak ☐ Nie
Data zgłoszenia reklamacji: .................................
✍ Podpis Klienta: ....................................................
Formularz należy wysłać na adres e-mail: kontakt@candleacademy.pl
Lub w formie papierowej na adres: Amaoska Group Sp. z.o.o, Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz
Regulamin konta
w sklepie CANDLEACADEMY.PL
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
- 1 DEFINICJE
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana w Regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący - każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Regulamin - niniejszy regulamin Konta.
Sklep – sklep internetowy CANDLEACADEMY.PL prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://candleacademy.pl
Sprzedawca - Amaoska Group Sp. z.o.o., Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 00011244763 NIP 6372227097, REGON 529549179 pod adresem Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz.
- 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: Stary Olkusz 5A, 32-300 Olkusz
- Adres e-mail: kontakt@candleacademy.pl
- Telefon: +48537119311
- 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
- 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: kontakt@candleacademy.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
- 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@candleacademy.pl
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Sprzedawca nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
- Dane Kupującego będą przetwarzane do momentu, w którym:
- Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z Kontem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- 7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji Regulaminu.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@candleacademy.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.